Nowy portal szkoleniowy DCP już działa! Dowiedz się więcej

  • Centrum Szkoleniowe

Trwają zapisy na Studium Interwencji Kryzysowej - XXVIII edycja - jesień 2023

Trwają zapisy na

STUDIUM INTERWENCJI KRYZYSOWEJ

XXVIII EDYCJA - JESIEŃ 2023!

 

  • Terminy szkolenia: 07.10.2023, 08.10.2023, 18.11.2023, 19.11.2023, 02.12.2023, 03.12.2023, 13.01.2024, 14.01.2024, 10.02.2024, 11.02.2024, 02.03.2024, 03.03.2024, 20.04.2024, 21.04.2024, 25.05.2024, 26.05.2024
  • Liczba dni szkolenia: 16 (8 zjazdów)
  • Godziny zajęć: 09:00-16:00
  • Wszystkie zjazdy studium odbedą się w formie ONLINE (platforma Zoom)

 

INFO OGÓLNE:

Studium Interwencji Kryzysowej DCP jest akredytowane przez Polskie Towarzystwo Interwencji Kryzysowej. Udział w szkoleniu stanowi spełnienie jednego z warunków ubiegania się o certyfikat interwenta kryzysowego PTIK.


Program Studium Interwencji Kryzysowej opracowywany został przez zespół ekspertów w tej dziedzinie i ukierunkowany głównie na podnoszenie praktycznych umiejętności uczestników. Program Studium Interwencji Kryzysowej obejmuje wiedzę teoretyczną oraz praktyczne ćwiczenia z zakresu prowadzenia profesjonalnej interwencji kryzysowej. Celem Studium Interwencji Kryzysowej jest przygotowanie słuchaczy do udzielania pomocy osobom doświadczającym problemów psychicznych związanych z kryzysem rozwojowym (kryzysy małżeńskie, rodzinne, związane z trudnościami szkolnymi, kryzysy adolescencyjne, kryzysy zawodowe, wieku średniego, wieku podeszłego i inne) lub z kryzysem sytuacyjnym (doświadczenia traumatyczne, utrata i żałoba, próby samobójcze, kryzysy związane z chorobą psychiczną, somatyczną, inne). Absolwenci studium SIK uzyskują kwalifikacje niezbędne do prowadzenia interwencji kryzysowej i pracy terapeutycznej z osobami w sytuacji kryzysu, po doświadczeniach traumatycznych. 


Ilość godzin 

Studium Interwencji Kryzysowej obejmuje 160 godzin dydaktycznych realizowanych w trakcie 8 zjazdów weekendowych (sobota, niedziela) odbywających się przeważnie raz w miesiącu. 

 

Uczestnicy Studium po ukończeniu całego cyklu szkoleniowego otrzymują zaświadczenie ukończenia Studium. Program Studium jest zgodny ze standardami sekcji psychoterapii PTP, a uzyskane w ramach Studium zaświadczenie może być włączone w poczet innych szkoleń z zakresu psychoterapii, realizowanych przez kandydatów na drodze uzyskania certyfikatu psychoterapeuty Polskiego Towarzystwa Psychologicznego. Wymogi formalne przystąpienia do procedury uzyskiwania oraz odnawiania ważności certyfikatów psychoterapeuty i superwizora psychoterapii Polskiego Towarzystwa Psychologicznego określa uchwała Zarządu Głównego Polskiego Towarzystwa Psychologicznego z dnia 18 listopada 2009 r.

 

ADRESACI:

Adresatami Studium  Interwencji Kryzysowej są osoby zawodowo zajmujące się pomaganiem osobom w  kryzysie, odpowiedzialne za interwencję w sytuacji kryzysów, wypadków i  katastrof. Szczególnie zapraszamy psychologów, terapeutów, pracowników  służby zdrowia, pracowników instytucji pomocy społecznej, pracowników  służb ratowniczych, policjantów (oddziały prewencyjne), wychowawców ulicznych (streetworkerów) oraz studentów ostatnich lat studiów  kierunków: psychologia, pedagogika, resocjalizacja.

 

PROGRAM:

Zjazd I
Postępowanie z osobą przeżywającą kryzys. Umiejętności prowadzenia interwencji kryzysowej.


1. Definicja kryzysu. Charakterystyka kryzysu.
2. Interwencja kryzysowa i jej modele.
3. Cechy osób prowadzących interwencję kryzysową.
4. Podstawowe umiejętności prowadzenia interwencji kryzysowej.
5. Sześcioetapowy model interwencji kryzysowej.
6. Ocena natężenia kryzysu w interwencji kryzysowej.
7. Ocena sposobu funkcjonowania klienta w interwencji kryzysowej.
8. System Oceny Selekcyjnej.
9. Kontakt z klientem w interwencji kryzysowej.
10. Działanie w interwencji kryzysowej.
11. Strategie prowadzenie interwencji kryzysowej przez telefon.
12. Podstawowe reguły prowadzenia poradnictwa dla trudnych klientów.
13. Różnice między interwencją kryzysową a poradnictwem długoterminowym.
14. Stany transkryzysowe w terapii długoterminowej.

 

Zjazd II
Interwencja kryzysowa w kryzysie zagrożenia życia - samobójstwa.


1. Zachowania samobójcze – czynniki kliniczne, społeczne, osobiste.
2. Cechy charakterystyczne osób popełniających samobójstwo. Syndrom presuicydalny.
3. Dynamizm samobójstwa. Fazy procesu samobójstwa.
4. Samobójstwa wśród dzieci i młodzieży. Motywy samobójstw młodych ludzi.
5. Mity o samobójstwie.
6. Analiza samobójców.
7. Samobójstwo – znaki ostrzegawcze.
8. Formularz Oceny selekcyjnej w odniesieniu do problematyki zagrożenia życia.
9. Pomoc psychologiczna dla osób o skłonnościach samobójczych – poradnictwo w kryzysie.
10. Strategie interwencji wobec samobójstwa.
11.Zapobieganie samobójstwom – opracowywanie terapii prewencyjnych.
12.Stres i żałoba po samobójstwie.
13.Spotkanie postinterwencyjne.
14.Opieka nad osoba po próbie samobójczej.
15.Opieka nad rodziną samobójcy. Wskazówki dla rodziny pogrążonej w żałobie. Jak pomóc osobie osieroconej?

 

Zjazd III
Interwencja kryzysowa w sytuacji napaści i przemocy seksualnej.


1. Podstawowe założenia dotyczące gwałtu.
2. Mechanizmy gwałtu:
a) mechanizmy psychospołeczne i kulturowe,
b) czynniki społeczne,
c) czynniki kulturowe,
d) czynniki osobiste i psychologiczne.
3. Mity związane z gwałtem.
4. Uraz spowodowany gwałtem.
5. Najistotniejsze źródła wsparcia.
6. Krzywdzenie dzieci - definicje.
7. Czym jest wykorzystywanie seksualne?
8. Niespecyficzne objawy krzywdzenia dzieci.
9. Objawy wykorzystywania seksualnego.
10. Rozmowa z dzieckiem.
11. Interwencja, czyli jak pomóc dziecku?
12. Artykuły KPK dotyczące wykorzystywania seksualnego.
13. Wzory pism procesowych.

 

Zjazd IV
Interwencja kryzysowa w sytuacji straty osobistej, śmierci, żałoby.


1. Charakterystyka kryzysu psychologicznego. Kryzys straty i żałoby.
2. Dynamika procesu żałoby w rodzinie.
3. Fazy procesu żałoby.
4. Reakcja na stratę u osób dorosłych i dzieci.
5. Objawy patologizacji procesu żałoby. Żałoba o przebiegu nietypowym – czynniki ryzyka i mechanizmy patologiczne.
6. Żałoba po śmierci samobójczej.
7. Żałoba po stracie nienarodzonego dziecka.
8. Model interwencji kryzysowej w sytuacji straty i żałoby.
9. Kryzys żałoby u prowadzącego interwencję.
10. Zasady budowania kontaktu z dzieckiem w interwencji kryzysowej w sytuacji żałoby, straty.
11. Dziecko w sytuacji straty rodziców, rodzice w sytuacji straty dziecka.
12. Zasady prowadzenia debriefingu. Zastosowanie, cele, procedury.
13. Terapia patologicznego procesu żałoby.
14. Kryzys nadchodzącej śmierci w wyniku choroby – przekazywanie informacji osobie chorej.

 

Zjazd V
Interwencja kryzysowa w sytuacjach katastrofy i porwania zakładników


1. Charakterystyka doświadczenia traumatycznego.
2. Charakterystyka kryzysów środowiskowych, katastrof.
3. Portret psychologiczny ofiar wydarzeń losowych.
4. Reakcje psychologiczne uczestników na kryzysy środowiskowe i katastrofy.
5. Diagnoza ASD i PTSD.
6. Identyfikacja zasobów radzenia sobie z sytuacją kryzysową osób dotkniętych katastrofą.
7. Cele interwencji kryzysowej w sytuacji katastrofy.
8. Selekcja poszkodowanych, metody szybkiej diagnozy głębokości uszkodzenia przez uraz.
9. Indywidualna i grupowa interwencja kryzysowa wobec ofiar kataklizmów i katastrof.
10. Zasady pomagania grupom i społecznościom.
11. Proces debriefingu i defusingu.
12. Psychologia dynamiki napadów i porwań.
13. Reakcje wpływające na podniesienie zagrożenia utraty życia.
14. Techniki negocjacji ze sprawcą napadu lub porwania, strategie interwencji kryzysowej w sytuacji napadu lub porwania.

 

Zjazd VI
Interwencja kryzysowa wobec ofiar przemocy


1. Czym jest przemoc?
2. Rodzaje przemocy.
3. Przemoc jako zjawisko cykliczne.
4. Skutki przemocy u ofiar małoletnich i dorosłych.
5. Portret ofiary. Zjawisko wyuczonej bezradności.
6. Dynamika zjawiska przemocy domowej.
7. Zasady kontaktu z ofiarą przemocy.
8. Prawo a ofiary przemocy.
9. Kim jest sprawca?
10. Zasady kontaktu ze sprawcą przemocy.
11. Budowanie strategii postępowania w sytuacji przemocy domowej.
12. Procedura Niebieskiej Karty.


Zjazd VII
Interwencja kryzysowa w kryzysie uzależnień


1. Charakterystyka uzależnienia.
2. Metody diagnozy uzależnień.
3. Portret psychologiczny osoby uzależnionej.
4. Skutki uzależnienia od alkoholu.
5. Kobiety i alkohol.
6. Fazy uzależnienia.
7. Mity związane z alkoholizmem.
8. Zespoły związane z używaniem i nadużywaniem alkoholu.
9. Mechanizmy psychologiczne w uzależnieniu.
10. Specyfika polskiego lecznictwa.
11. Metoda interwencji wobec osoby uzależnionej od alkoholu.
12. Interwencja w sytuacji, gdy ktoś bliski nadużywa alkoholu - możliwości.
13. Problemowe picie a uzależnienie.
14. Testy przesiewowe.
15. Skuteczne pomaganie w problemach związanych ze spożywaniem alkoholu.
16. Picie alkoholu o niskim poziomie ryzyka szkód.
17. Picie ryzykowne i szkodliwe – interwencja w kierunku ograniczania lub zaprzestania picia alkoholu.
18. Interwencja wobec osób uzależnionych od alkoholu.
19. Zasady prowadzenia rozmów z osobą uzależnioną.
20. Rozmowa z osoba tzw. współuzależnioną – zalecana strategia w pierwszym kontakcie.
21. Opis innych środków psychoaktywnych.
22. Skutki uzależnienia od narkotyków.
23. Rodzice młodych osób zażywających narkotyki/alkohol.
24. Pomoc dla rodziców – jest jednocześnie pomocą dla dzieci?
25. Co robić kiedy podejrzewasz dziecko o kontakt z narkotykami.
26. Zagrożenia związane z internetem

 

Zjazd VIII
Interwencja kryzysowa u ofiar mobbingu i agresji.  Stres i wypalenie zawodowe u pracowników interwencji kryzysowej.


1. Zjawisko mobbingu i jego charakterystyka:
a) objawy mobbingu,
b) mobbing a stres,
c) mobbing a cechy organizacji,
d) formy mobbingu,
e) rodzaje mobbingu (poziomy, pionowy, pochyły),
f) typologia sprawców,
g) fazy mobbingu (faza wczesna z fazą rozszerzania się mobbingu; faza "stabilnego mobbingu", faza zaawansowana),
h) postępowanie w przypadku mobbingu,
i) mobbing a prawo.
2. Zjawisko wypalenia zawodowego i jego charakterystyka – obraz wypalenia zawodowego i jego skutki dla osób pracujących z ludźmi:
a) etapy wypalenia (etap "miesiąc miodowy", przebudzenie, szorstkość, wypalenie pełnoobjawowe, odradzanie się).
3. Przyczyny pojawienia się syndromu wypalenia zawodowego:
a) czynniki indywidualne przyczyniające się do wypalenia zawodowego,
b) czynniki interpersonalne przyczyniające się do wypalenia zawodowego,
c) czynniki organizacyjne przyczyniające się do wypalenia zawodowego,
d) specyfika pracy z klientem,
e) wsparcie społeczne a zapobieganie wypaleniu zawodowemu,
f) chroniczny stres.
4. Pracoholizm a wypalenie zawodowe:
a) uzależnienie od pracy,
b) objawy zdrowotne w uzależnieniu od pracy,
c) objawy wypalenia zawodowego (fizyczne, emocjonalne i behawioralne, rodzinne i społeczne, związane z pracą),
d) poczucie braku kontroli,
e) negatywne myślenie,
f) utrata celu, sensu i energii,
g) wyłączanie się z życia społecznego.
5. Stres w zawodach społecznych:
a) definicje stresu (stresory, deprywacje, frustracje, sytuacje bolesne, sytuacje zagrożenia, sytuacje konfliktowe),
b) fazy stresu biologicznego,
c) fazy stresu psychologicznego.
6. Wpływ osobowości i temperamentu na funkcjonowanie w warunkach stresu:
a) osobowość a odporność, 
b) zasoby osobiste,
c) uważność,
d) asertywność,
e) zdrowe związki,
f) wszechstronność i integracja,
g) wzór zachowania: typ A, typ B, typ C,
h) poczucie koherencji,
i) objawy stresu na poziomie indywidualnym, interpersonalnym i na poziomie organizacji.
7. Czy stres jest potrzebny, czyli o pozytywnych stronach stresu.
8. Jak można zarządzać własnym stresem:
a) filozofia "work-life-balance",
b) etapy prewencyjnego zarządzania stresem.
9. Wybrane techniki zarządzania stresem.
10. Zarządzanie czasem i delegowanie zadań – zasada Eisenhowera.
11. Planowanie i wyznaczanie celów metodą SMART.
 

 

TRENERZY:

Zajęcia w Studium  Interwencji Kryzysowej prowadzone są przez doświadczonych trenerów mających w  swoim dorobku prowadzenie dziesiątek warsztatów i szkoleń w DCP, jak i  szkoleń na zamówienie instytucji i firm. Nasi wykładowcy to  certyfikowani psycholodzy i psychiatrzy, wieloletni praktycy terapii  indywidualnej i terapii grupowej, pracownicy Uczelni Wyższych,  pracownicy szpitali i przychodni zdrowia.

  • Bernadetta Wilczyńska - Psycholog, psychoterapeuta. Ukończyła Psychologię na Uniwersytecie Wrocławskim. Pierwsze doświadczenia terapeutyczne zdobywała w Dolnośląskim Centrum Onkologicznym we Wrocławiu, gdzie pracowała z pacjentem cierpiącym na chorobę nowotworową. Obecnie pracuję w Poradni Zdrowia Psychicznego, gdzie pacjentami są osoby dorosłe, młodzież i dzieci, a także w Ośrodku Interwencji Kryzysowej z pacjentami doświadczającym przemocy w rodzinie, oraz prowadzi terapię z dziećmi krzywdzonymi, molestowanymi i po traumie. Od 2008 roku odbywa szkolenie w Krakowskim Centrum Psychodynamicznym, które spełnia wymogi dotyczące uzyskania certyfikatów Polskiego Towarzystwa Psychoterapii Psychodynamicznej oraz Polskiego Towarzystwa Psychologicznego. Swoją pracę na bieżąco superwizuje u certyfikowanych psychoterapeutów Krakowskiego Centrum Psychodynamicznego.

  • Marzena Szczygieł - psycholog, psychoterapeutka, certyfikowany specjalista terapii uzależnień, kierownik programu Młodzieżowego Klubu Abstynenta, prezes Stowarzyszenia JESTEM zajmującego się terapią i profilaktyką uzależnień. Członek Polskiej Federacji Społeczności Terapeutycznych, Polskiego Towarzystwa Psychologicznego, Polskiego Towarzystwa Psychiatrycznego. Doświadczenie zawodowe zdobyła pracując w Poradniach Zdrowia Psychicznego, młodzieżowych ośrodkach szkolno-wychowawczych, instytucjach zajmujących się profilaktyką i terapią uzależnień oraz współuzależnień. Posiada ponad 30-letnie doświadczenie zawodowe w pracy terapeutycznej. Specjalizuje się w interwencji kryzysowej i terapii osób uzależnionych od substancji psychoaktywnych i współuzależnionych, DDA. Prowadzi terapię grupową dla osób z problemem uzależnienia od środków psychoaktywnych, osób współuzależnionych oraz Dorosłych Dzieci Alkoholików. W terapii pracuje z osobami w sytuacji kryzysu, problemami zaburzeń depresyjnych, lękowych, zaburzeń somatyzacyjnych, kryzysem przemocy w rodzinie, zjawiskiem zaniedbania i krzywdzenia dzieci, przemocą seksualną. Prowadzi terapię indywidualną i grupową dzieci i osób dorosłych, terapię rodzin, zajęcia psychoedukacyjne i szkolenia dla specjalistów zajmujących się terapią. Ukończyła psychologię na Uniwersytecie Wrocławskim oraz Studium Pomocy Psychologicznej i Studium Terapii Uzależnień w Instytucie Psychologii Zdrowia Polskie Towarzystwo Psychologiczne. Kwalifikacje do prowadzenia terapii rodzin zdobyła kształcąc się w Instytucie Psychiatrii i Neurologii IPIN w Warszawie. Umiejętności psychoterapeutyczne kształciła m.in. w: Instytucie Psychologii Zdrowia Polskiego Towarzystwa Psychologicznego, Szkole Terapeutycznej Polskiego Instytutu Ericksonowskiego, Instytucie Psychiatrii i Neurologii IPIN Warszawa, Towarzystwie Promocji Zdrowia, KARAN Warszawa, Centrum Metodycznym Pomocy Psychologiczno-Pedagogicznej MEN Warszawa, NORDISK, PSMP Amsterdam, Instytucie Kształcenia Nauczycieli Kalisz, Instytucie Psychoterapii Wrocław, WOTUiW Wrocław.

  • Anna Szczepińska - Absolwentka Uniwersytetu Wrocławskiego oraz Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Magister psychologii i ekonomii. Ukończyła 3-letnią Szkołę Pomocy Psychologicznej w nurcie Gestalt w Ośrodku Edukacji Psychologicznej we Wrocławiu oraz obecnie doskonali swoje umiejętności terapeutyczne w Krakowskim Centrum Psychodynamicznym w Krakowie. Trener szkoleń biznesowych i psychologicznych z ponad dziesięcioletnim stażem. Posiada doświadczenie w pracy konsultanta, rekrutera, headhuntera w firmach z kapitałem polskim i zagranicznym. Psychoterapeutka, doradca zawodowy i coach. Posiada doświadczenie w prowadzeniu treningów interpersonalnych, grup terapeutycznych oraz grup wsparcia. Jako konsultantka wspiera firmy także w zakresie doboru i zarządzania personelem, a także w zakresie pozyskiwania środków UE oraz jako doradca zawodowy służy w doborze ścieżki kariery. Założycielka Stowarzyszenia na Rzecz Rozwoju Psychologii Polskiej ANOVA działającego przy Instytucie Psychologii we Wrocławiu.

 

  • Aleksandra Patyk-Rybka  - psycholog, trener warsztatu rekomendowany przez PTP, psychoterapeuta w nurcie Gestalt, psychoterapeuta systemowy, doktor w dziedzinie nauk medycznych i nauk o zdrowiu, w dyscyplinie nauki o zdrowiu. Ukończyła 3-letni kurs terapii Gestalt w Ośrodku Edukacji Psychologicznej , w trakcie 4-letniego kursu Psychoterapii Systemowej. Prowadzi szkolenia z zakresu interwencji kryzysowej, postępowania z osobami dotkniętymi doświadczeniami traumatycznymi, diagnozy ASD i PTSD- dla specjalistów interwencji kryzysowej, psychologów, interwentów, służb medycznych, grup interdyscyplinarnych, policjantów. Długoletni pracownik oświaty i służby zdrowia. Realizowała projekty dedykowane kadrom medycznym, pracownikom administracji jak i również pracownikom urzędów i instytucji pośrednictwa pracy. Pracuje również jako trener, coach (coaching psychologiczny i biznesowy). Wykładowca akademicki na  Uniwersytecie Medycznym oraz Uniwersytecie Przyrodniczym we Wrocławiu (studia podyplomowe  psychodietetyka, logopedia kliniczna, neurologopedia). Tematyka prowadzonych przez nią, w większości autorskich warsztatów, dotyczy kształtowania kompetencji społecznych (komunikacja, stres, asertywność, rozwiązywanie konfliktów) zarządzania zasobami ludzkimi i leadership, autoprezentacji, technik aktywizacji społecznej i zawodowej, motywowania, aspektów relacji z klientami oraz rozwoju osobistego. Jest autorką publikacji dotyczących między innymi jakości życia i miłości partnerskiej.

  •  Agnieszka Juszczyk-Mirek - psycholog kliniczny, certyfikowany ( certyfikat nr 112) psychoterapeuta systemowy, psychoterapeuta CBT, psychoterapeuta Terapii Schematów ISTT, certyfikowany interwent kryzysowy Polskiego Towarzystwa Interwencji Kryzysowej, superwizor i trener Polskiego Towarzystwa Interwencji Kryzysowej. Prowadzi psychoterapię indywidualną ( w podejściu poznawczo-behawioralnym, terapię schematów, systemowym), grupową, terapię rodzin i par, zajęcia psychoedukacyjne i szkolenia. Pracuje z pacjentami i ich rodzinami z zaburzeniami psychotycznymi, zaburzeniami odżywiania, zaburzeniami psychosomatycznymi. Specjalizuje się w terapii zaburzeń lękowych, depresyjnych, psychotycznych, psychoterapii zaburzeń seksualnych, zaburzeń ASD i PTSD, zaburzeń osobowości. Prowadzi sesje debriefingowe Critical Incident Stress Debriefing (CISD) dla specjalistów zajmujących się zawodowo ratownictwem i interwencją kryzysową oraz ofiar, grup dotkniętych kryzysem. Członek Polskiego Towarzystwa Interwencji Kryzysowej, Polskiego Towarzystwa Psychologicznego, Polskiego Towarzystwa Psychiatrycznego, International Critical Incident Stress Foundation (ICISF), International Association for Suicide Prevention (IASP). Pracuje w kilku Poradniach Zdrowia Psychicznego. Jest biegłym sądowy w zakresie psychologii klinicznej dzieci i dorosłych oraz seksuologii. Ukończyła psychologię na Uniwersytecie Wrocławskim oraz studia podyplomowe w zakresie Seksuologii na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, oraz w Centrum Medycznego Kształcenia Podyplomowego w Warszawie .W zakresie umiejętności psychoterapeutycznych kształciła się także w Szkole Terapeutycznej Psychoterapia Systemowa Indywidualna i Rodzinna WTTS (kurs podstawowy i kurs zaawansowany), Terapia Rodzin - Polski Instytut Ericksonowski, Terapia Małżeństw i Par - Polski Instytut Ericksonowski, Centrum Terapii Poznawczo-Behawioralnej w Warszawie, Szkoła Terapii Schematów ISST, Studium metod pracy z ofiarami przemocy seksualnej, ich rodzinami i opiekunami - Fundacja Dzieci Niczyje, Studium Opiniowania Psychologiczno-Sądowego - Fundacja Dzieci Niczyje, Seksuologia w Centrum Medycznym Kształcenia Podyplomowego w Warszawie, Szkoła Psychoterapii CBT SWPS Warszawa.

 

CENA: 4500 zł

 

WYPEŁNIJ FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY I ZAPISZ SIĘ ONLINE!

[link do formularza]

REGULAMIN: dostępny tu!

Nowa oferta jesiennych szkoleń DCP!

Pozostałe aktualności

Zapisz się na szkolenie DCP już dziś!

Portal pacjenta DCP

Utwórz w 30 sekund darmowe konto w Portalu Pacjenta DCP i umów się na wizytę !

Dzięki koncie w Portalu Pacjenta będziesz mógł samodzielnie w prosty i intuicyjny sposób 7 dni w tygodniu przez 24 godziny na dobę:

- umawiać, przenosić lub odwoływać wizyty gabinetowe lub online.

- odbyć wizytę online

Dzięki koncie w Portalu Pacjenta będziesz miał także wgląd w:
- umówione przyszłe wizyty

- historię zrealizowanych wizyt (online i gabinetowych)

- e-Recepty

- e-Skierowania

- e-Zwolnienia

Ta strona wykorzystuje pliki cookies w celu zapewnienia prawidłowego działania serwisu, dostosowania treści do preferencji użytkownika oraz prowadzenia anonimowych statystyk. Możesz zarządzać ustawieniami plików cookies w swojej przeglądarce internetowej. Szczegółowe informacje znajdują się w Polityce prywatności oraz Polityce cookies.