Nowy portal szkoleniowy DCP już działa! Dowiedz się więcej

  • Informacje ogólne

    Studium Terapii Dzieci i Młodzieży to zaawansowany, wielomodułowy program szkoleniowy ukierunkowany na rozwój specjalistycznych kompetencji w zakresie diagnozy, interwencji oraz terapii psychologicznej i psychoterapeutycznej dzieci oraz młodzieży. Celem studium jest pogłębienie wiedzy uczestników w obszarze psychopatologii rozwojowej, współczesnych modeli klinicznych oraz interwencji terapeutycznych, a także rozwinięcie praktycznych umiejętności pracy z młodymi pacjentami i ich rodzinami. Program łączy wiedzę z zakresu psychologii, psychiatrii, neuropsychologii oraz psychoterapii dzieci i młodzieży, integrując perspektywę poznawczo-behawioralną, systemową oraz psychodynamiczną.

    W toku szkolenia uczestnicy poznają kluczowe zagadnienia z psychologii rozwojowej i wychowawczej, psychopatologii oraz psychiatrii wieku rozwojowego, ze szczególnym uwzględnieniem diagnostyki różnicowej zaburzeń emocjonalnych, behawioralnych, neurorozwojowych oraz zaburzeń osobowości kształtujących się w okresie adolescencji. Omówione zostaną najważniejsze modele funkcjonowania dziecka i nastolatka – psychobiologiczne, psychospołeczne i poznawczo-rozwojowe – wraz z analizą czynników ryzyka i czynników protekcyjnych.

    Centralnym elementem studium jest rozwijanie kompetencji praktycznych. Uczestnicy nabędą umiejętności prowadzenia diagnostycznych wywiadów psychologicznych i psychiatrycznych, budowania kontaktu terapeutycznego z małoletnim pacjentem, formułowania konceptualizacji klinicznej oraz planowania procesu terapeutycznego. Szczególny nacisk położony zostanie na interwencję kryzysową w pracy z dziećmi i młodzieżą, w tym postępowanie w sytuacjach kryzysów emocjonalnych, zachowań autoagresywnych, przemocy rówieśniczej i rodzinnej oraz zaburzeń zachowania.

    W programie zostaną omówione i przećwiczone metody stosowane w różnych podejściach terapeutycznych:

    • terapia poznawczo-behawioralna (CBT) – praca z myślami, emocjami i zachowaniami, dostosowana do poziomu rozwojowego dziecka,
    • terapia systemowa – praca z rodziną, dynamiką relacji, komunikacją i strukturą systemu,
    • podejście psychodynamiczne – rozumienie konfliktów wewnętrznych, symboliki zabawy i relacji terapeutycznej.

    Uczestnicy zdobędą praktyczną wiedzę dotyczącą diagnozy według DSM-5-TR i ICD-11, ze szczególnym uwzględnieniem współczesnych kryteriów zaburzeń neurorozwojowych, zaburzeń lękowych, zaburzeń nastroju, zaburzeń zachowania, zaburzeń przywiązania oraz problemów charakterystycznych dla okresu adolescencji.

    Program obejmuje również pracę warsztatową oraz superwizję grupową, umożliwiającą przełożenie zdobytej wiedzy na realną praktykę kliniczną. Analiza przypadków, modelowanie interwencji oraz ćwiczenia w małych grupach sprzyjają rozwijaniu umiejętności diagnostycznych, terapeutycznych i interpersonalnych.

    Studium przygotowuje do pracy:

    • diagnostycznej (psychologicznej i psychiatrycznej),
    • terapeutycznej z dziećmi i młodzieżą,
    • psychoedukacyjnej i psychoprofilaktycznej,
    • z rodziną i systemem opiekuńczo-wychowawczym,
    • w sytuacjach kryzysowych i wymagających interwencji.

    Ukończenie pełnego cyklu szkoleniowego pozwala uczestnikom zdobyć kompletną, interdyscyplinarną wiedzę oraz praktyczne umiejętności zgodne z aktualnymi standardami pracy w obszarze psychologii i psychoterapii wieku rozwojowego. Absolwenci otrzymują zaświadczenie ukończenia Studium Terapii Dzieci i Młodzieży, potwierdzające nabyte kwalifikacje i przygotowanie do profesjonalnej pracy klinicznej.

  • Dla kogo

    Dla kogo?

    • Psycholodzy

      praktycy zainteresowani poszerzeniem kompetencji diagnostycznych i terapeutycznych w pracy z dziećmi, młodzieżą oraz osobami dorosłymi.

    • Studenci ostatnich lat

      osoby przygotowujące się do rozpoczęcia praktyki zawodowej, chcące zdobyć umiejętności praktyczne w zakresie diagnozy i terapii.

    • Nauczyciele

      nauczyciele różnych szczebli edukacji, którzy w swojej pracy spotykają się z uczniami o zróżnicowanych potrzebach rozwojowych i edukacyjnych.

    • Pedagodzy

      specjaliści zajmujący się wspieraniem dzieci, młodzieży i rodzin w zakresie wychowania, profilaktyki i edukacji, pragnący rozwijać swoje kompetencje diagnostyczne i terapeutyczne.

    • Pracownicy socjalni

      osoby pracujące w instytucjach pomocy społecznej, które chcą lepiej rozumieć potrzeby osób z trudnościami psychologicznymi i społecznymi oraz skuteczniej planować wsparcie.

    • Pracownicy ochrony zdrowia

      pielęgniarki, terapeuci zajęciowi, logopedzi, rehabilitanci oraz inni specjaliści, którzy w codziennej praktyce współpracują z pacjentami z zaburzeniami psychicznymi i rozwojowymi.

  • Program

    Program szkolenia

    Zjazd I Psychologia rozwojowa dzieci i młodzieży.

    1. Podstawy psychologii rozwojowej dzieci i młodzieży.

    2. Rozwój emocjonalny dzieci i młodzieży.

    3. Rozwój poznawczy dzieci i młodzieży.

    4. Rozwój fizyczny dzieci i młodzieży.

    5. Rozwój społeczny dzieci i młodzieży.

    6. Rozwój psychoseksualny dzieci i młodzieży.

    7. Psychologia rodziny.

    8. Wpływ system rodzinnego na przebieg rozwoju dziecka.

    9. Funkcje rodziny.

    10. Charakterystyka rodzin dysfunkcyjnych.

    11. Psychopatologia rodziny: rodzina z problemem uzależnienia od alkoholu, przemoc w rodzinie - fizyczna, emocjonalna, seksualna, zaniedbanie.

    12. Praca terapeutyczna z rodziną.

    13. Kształtowanie umiejętności wychowawczych.

    14. Terapia pedagogiczna.

    15. Terapia indywidualna.

    16. Podstawy terapii rodzin.

    17. Interwencja kryzysowa wobec dziecka i rodziny.

    18. Praca z rodziną w ujęciu interdyscyplinarnych.

     

    Zjazd II Psychiatria dzieci i młodzieży.

    1. Psychiatria dzieci i młodzieży.

    2. Klasyfikacje zaburzeń psychicznych u dzieci i młodzieży.

    3. Diagnoza w psychiatrii dzieci i młodzieży:
    a) wywiad z rodzicami,
    b) wywiad z dzieckiem,
    c) ocena,
    d) diagnoza.

    4. Diagnoza psychologiczna w psychiatrii dzieci i młodzieży.

    5. Charakterystyka zaburzeń psychicznych u dzieci i młodzieży.

    6. Upośledzenie umysłowe – niepełnosprawność umysłowa.

    7. Całościowe zaburzenia rozwojowe:
    a) autyzm dziecięcy,
    b) Zespół Retta,
    c) dziecięce zaburzenia dezintegracyjne,
    d) zespół Aspergera.

    8. Zaburzenia emocjonalne rozpoczynające się w dzieciństwie:
    a) lęk przed separacją,
    b) zaburzenia lękowe w postaci fobii,
    c) lęk społeczny,
    d) zaburzenia związane z rywalizacją w rodzeństwie,
    e) uogólnione zaburzenia lękowe.

    9. Zaburzenia zachowania i emocji.

    10. Zaburzenia odżywiania u dzieci i młodzieży - anoreksja, bulimia.

    11. Zaburzenia depresyjne u dzieci i młodzieży.

    12. Zaburzenia obsesyjno-kompulsyjne u dzieci i młodzieży.

    13. Zaburzenia psychotyczne w okresie adolescencji:
    a) krótkotrwałe dekompensacje psychotyczne,
    b) psychozy czynnościowe,
    c) schizofrenia.

    14. Uzależnienia od alkoholu i substancji psychoaktywnych u dzieci i młodzieży:
    a) uzależnienie od alkoholu,
    b) uzależnienia od substancji psychoaktywnych: opiaty, kannabinole, leki nasenne i uspokajające, kokaina, substancje stymulujące, halucynogeny, nikotyna, lotne rozpuszczalniki.

    15. Ćwiczenia praktyczne. Praca nad studium przypadku. Superwizja przypadków.

     

    Zjazd III Terapia systemowa dzieci i młodzieży - część 1

    1. Terapia systemowa dzieci i młodzieży.

    2. Podstawy terapii systemowej rodzin:
    a) omówienie podstaw teoretycznych,
    b) rozwój terapii rodzin.

    3. Charakterystyka systemu rodzinnego, systemowe rozumienie procesów w rodzinie.

    4. Cykl życia rodziny.

    5. Fazy rozwoju rodziny i zadania rozwojowe.

    6. Wzorce relacji w rodzinie. Komunikacja w rodzinie.

    7. Charakterystyka procesu terapeutycznego:
    a) zasady prowadzenia wywiadu z rodziną,
    b) diagnoza rodziny,
    c) kontrakt terapeutyczny w terapii rodzin,
    d) formułowanie celu terapii,
    e) zasady prowadzenia pierwszej sesji rodzinnej,
    f) charakterystyka procesu terapii rodzin.

    8. Konstruowanie hipotez (geneza i funkcja problemu, rozwiązanie problemu). Poszukiwanie zasobów i rozwiązań.

    9. Neutralność, cyrkularność.

    10. Koterapia i zespół terapeutyczny.

    11. Ćwiczenia praktyczne. Praca nad studium przypadku. Superwizja przypadków.

    Zjazd IV Terapia poznawczo-behawioralna dzieci i młodzieży.

    1. Terapia poznawczo-behawioralna dzieci i młodzieży.

    2. Podstawy terapii poznawczo behawioralnej:
    a) omówienie podstaw teoretycznych,
    b) model Becka, Padesky.

    3. Terapia poznawcza:
    a) techniki poznawcze w terapii i ich zastosowanie,
    b) zastosowania technik poznawczych w zależności od okresu rozwojowego,
    c) CBT w pracy z rodzicami i rodzinami.

    4. Rodzaje terapii behawioralnej:
    a) terapia wzajemnego hamowania Wolpego,
    b) warunkowanie instrumentalne,
    c) eksperyment behawioralny.

    5. Ćwiczenia praktyczne z zastosowaniem podstawowych technik:
    a) identyfikacja i dyskusja z MA,
    b) "strzałka w dół",
    c) problem solving,
    d) rozpoznawanie i dyskusja ze zniekształceniami poznawczymi itp.

    6. Zastosowanie terapii poznawczo-behawioralnej w terapii zaburzeń eksternalizacyjnych:
    a) ADHD,
    b) ODD.

    7. Techniki behawioralne w pracy z dziećmi oparte na behawioralnej modyfikacji zachowań w oparciu o ADHD i ODD i modyfikację zachowań agresywnych:
    a) techniki specyficzne dopasowane do objawów,
    b) praca na pozytywnych wzmocnieniach (dostrzeganie pozytywów, pochwały, nagrody, systemy żetonowe),
    c) zasady i konsekwencje,
    d) elementy treningu zastępowania agresji w przypadku agresji niepowikłanej i powikłanej,
    e) prowadzenie warsztatów dla rodziców oraz warsztatów dla rodziców i dzieci w zaburzeniach eksternalizacyjnych,
    f) ćwiczenia praktyczne,
    g) praca nad studium przypadku,
    h) superwizja przypadków.

    8. Zastosowanie terapii poznawczo-behawioralnej w terapii zaburzeń:
    a) moczenie nocne,
    b) zanieczyszczanie kałem,
    c) problemy ze snem.

    9. Zastosowanie terapii poznawczo-behawioralnej w terapii zaburzeń lękowych u dzieci i młodzieży:
    a) etiologiczne modele lęku w dzieciństwie,
    b) ocena zaburzeń lękowych u dzieci i młodzieży,
    c) terapia zaburzeń lękowych
    d) programy ukierunkowane na dziecko, na dziecko i jego opiekunów,
    e) ćwiczenia praktyczne,
    f) praca nad studium przypadku,
    g) superwizja przypadków.

    10. Zastosowanie terapii poznawczo-behawioralnej w terapii zaburzeń depresyjnych u dzieci i młodzieży, praca nad samooceną nastolatka:
    a) modele teoretyczne leżące u podstaw CBT depresji u dzieci i młodzieży (poznawczy model podatności na zranienie, czynniki interpersonalne i środowiskowe),
    b) ocena objawów depresji u dzieci i nastolatków z uwzględnieniem ryzyka samobójstwa,
    c) charakterystyka programów terapeutycznych indywidualnych i grupowych,
    d) ćwiczenia praktyczne,
    e) praca nad studium przypadku,
    f) superwizja przypadków.

    Zjazd V Terapia systemowa dzieci i młodzieży - część 2


    1. Terapia systemowa dzieci i młodzieży.

    2. Systemowe rozumienie procesów w rodzinie.

    3. Metody diagnozy rodziny oraz techniki pracy z rodziną: (mapa przestrzeni życiowej rodziny, praca z rodziną przy użyciu genogramu, rzeźba rodzinna, pytania cyrkularne, pytania o wyjątki, pytania o zasoby, pytania refleksyjne, reframing, personalizacja i eksternalizacja, budowanie metafor terapeutycznych, symbole i rytuały, techniki paradoksalne, interwencje systemowe, ustawienia rodziny, przerwanie wzorca, przepisanie wzorca zachowań i zamiana ról, reframing, zadania domowe, zalecenia symptomu, interwencje wprost, zlecenia paradoksalne, paradoksalne wyhamowanie, psychodrama, rzeźba rodzinna, kolaż rodziny, rysunek i zabawa w terapii, metody narracyjne).

    4. Zastosowanie terapii systemowej w terapii zaburzeń odżywiania:
    a) ćwiczenia praktyczne,
    b) praca nad studium przypadku,
    c) superwizja przypadków.

    5. Zastosowanie terapii systemowej w terapii zaburzeń lękowych u dzieci i młodzieży:
    a) ćwiczenia praktyczne,
    b) praca nad studium przypadku,
    c) superwizja przypadków.

    6. Zastosowanie terapii systemowej w zaburzeniach psychotycznych:
    a) ćwiczenia praktyczne,
    b) praca nad studium przypadku,
    c) superwizja przypadków.

    7. Zastosowanie terapii systemowej w zaburzeniach zachowania dzieci i młodzieży:
    a) ćwiczenia praktyczne,
    b) praca nad studium przypadku,
    c) superwizja przypadków.

    Zjazd VI Interwencja kryzysowa dzieci i młodzieży.

    1. Definicja kryzysu. Charakterystyka kryzysu.

    2. Interwencja kryzysowa i jej modele.

    3. Cechy osób prowadzących interwencję kryzysową.

    4. Charakterystyka funkcjonowania dzieci i młodzieży w sytuacji kryzysu.

    5. Objawy zespołu ASD i PTDS u dzieci i młodzieży.

    6. Podstawowe umiejętności prowadzenia interwencji kryzysowej.

    7. Sześcioetapowy model interwencji kryzysowej.

    8. Ocena natężenia kryzysu w interwencji kryzysowej.

    9. Ocena sposobu funkcjonowania klienta w interwencji kryzysowej.

    10. Arkusz Oceny Selekcyjnej.

    11. Budowanie kontaktu z dziećmi i młodzieżą w interwencji kryzysowej.

    12. Prowadzenie interwencji kryzysowej wobec dzieci i młodzieży po wydarzeniach traumatycznych - zespół ASD/PTSD, interwencja kryzysowa w sytuacji przemocy emocjonalnej, fizycznej, seksualnej. Ćwiczenia praktyczne. Praca nad studium przypadku. Superwizja przypadków

    13. Prowadzenie interwencji kryzysowej wobec dzieci i młodzieży w kryzysie suicydalnym. Ćwiczenia praktyczne. Praca nad studium przypadku. Superwizja przypadków.

    14. Prowadzenie interwencji kryzysowej wobec dzieci i młodzieży w sytuacji straty, żałoby. Ćwiczenia praktyczne. Praca nad studium przypadku. Superwizja przypadków.

    15. Strategie prowadzenia interwencji kryzysowej przez telefon.

     

    Zjazd VII Praca z dzieckiem w rodzinie zastępczej i adopcyjnej.

    1. Dziecko w opiece zastępczej - funkcjonowanie rodzin zastępczych i adopcyjnych. Sytuacja dziecka, opiekunów w kontekście żałoby, motywacji, jawności.

    2. Budowanie więzi dziecko - rodzic. Znaczenie pierwszych lat życia dla rozwoju człowieka - koncepcja przywiązania.

    3. Wzorce przywiązania – bezpieczny i pozabezpieczne/zaburzone wzorce przywiązania.

    4. Reaktywne zaburzenia przywiązania (RAD) a diagnoza różnicowa.

    5. RAD - charakterystyka. Funkcjonowanie dzieci z RAD.

    6. Praca terapeutyczna z dziećmi z zaburzeniami przywiązania w obszarze rodziny zastępczej lub adopcyjnej.

    7. Praca terapeutyczna z dziećmi z zaburzeniami przywiązania w obszarze placówki, w której przebywa dziecko.

    8. Zjawisko wypalenia zawodowego w rodzicielstwie zastępczym. Pojęcie traumy zastępczej.

    9. Podstawowe zasady i założenia pracy z rodziną w sytuacji rozwodu, adopcji, rodziny zrekonstruowanej. Metody, techniki, charakterystyczne zjawiska.

    10. Pomoc terapeutyczna dziecku w rodzinie zastępczej, adopcyjnej, zrezkontruowanej lub w sytuacji rozwodu.

    11. FAS - charakterystyka. Funkcjonowanie dzieci z FAS. Metody pracy i terapia dzieci z FAS.

  • Trenerzy

    Trenerzy

    Profesjonalna kadra specjalistów

    • Agnieszka
      Juszczyk-Mirek
      Psycholog , Seksuolog , Psychoterapeuta , Psycholog diagnosta , Interwentka kryzysowa , Trener DCP

      Psycholog kliniczny, certyfikowany psychoterapeuta systemowy (certyfikat nr 112), psychoterapeuta CBT, psychoterapeuta Terapii Schematów ISTT, certyfikowany interwent kryzysowy Polskiego Towarzystwa Interwencji Kryzysowej, superwizor i trener Polskiego Towarzystwa Interwencji Kryzysowej. 

  • Korzyści

    Korzyści

    Imienny certyfikat uczestnictwa

    Każdy uczestnik otrzymuje oficjalny certyfikat ukończenia szkolenia, który potwierdza zdobyte umiejętności i wiedzę. Certyfikat zawiera szczegóły szkolenia: temat, liczbę godzin dydaktycznych, imiona i nazwiska prowadzących oraz datę realizacji. Jest respektowany przez pracodawców, instytucje i komisje kwalifikacyjne. Może być załącznikiem do dokumentacji rozwoju zawodowego lub wymaganych procedur awansu i akredytacji.

    Dostęp do profesjonalnych materiałów szkoleniowych

    Uczestnicy otrzymują komplet materiałów szkoleniowych, które stanowią wartościowe wsparcie zarówno podczas zajęć, jak i po zakończeniu szkolenia. Materiały zawierają praktyczne narzędzia, gotowe do wykorzystania w pracy z pacjentem: arkusze, checklisty, kwestionariusze, opisy procedur, schematy interwencji, komentarze do case studies, propozycje ćwiczeń i rekomendacje literaturowe.

    Rozwój praktycznych umiejętności

    Nasze szkolenia są oparte na realnych przypadkach i codziennych wyzwaniach pracy zawodowej. Dzięki warsztatowej formule uczestnicy nie tylko zdobywają wiedzę, ale przede wszystkim uczą się, jak zastosować ją w praktyce – poprzez ćwiczenia, analizy, symulacje i interaktywne metody pracy. Efekt? Umiejętności gotowe do natychmiastowego wdrożenia.

    Dostęp do wiedzy od ekspertów, praktyków

    Zajęcia prowadzone są przez specjalistów z wieloletnią praktyką w pracy z pacjentami oraz doświadczeniem w nauczaniu dorosłych. To m.in. psycholodzy, psychoterapeuci, psychiatrzy, pedagodzy i superwizorzy – łączący wiedzę akademicką z praktyką kliniczną i edukacyjną.

    Wzmocnienie kompetencji i rozwoju zawodowego

    Szkolenia DCP wspierają rozwój nie tylko merytoryczny, ale i osobisty. Uczestnicy zyskują większą pewność w działaniu, aktualną wiedzę zgodną z najnowszymi standardami oraz narzędzia, które pomagają lepiej pomagać innym – profesjonalnie i odpowiedzialnie.

    Wymiana doświadczeń i networking

    Szkolenia to również przestrzeń do spotkań z innymi specjalistami – z różnych miast, środowisk i obszarów zawodowych. Dzielimy się doświadczeniami, uczymy się od siebie nawzajem, budujemy relacje branżowe. Dla wielu uczestników to również początek nowych współprac, kontaktów zawodowych, a nawet przyjaźni.

  • Cennik

    Cennik

    • Jednorazowa
      6 000 PLN
      4 878,05 PLN netto
      • 1
        Teraz
    • 4 Raty
      4 x 1 875 PLN
      4 x 1 524,39 PLN netto
      • 1
        2026-01-21
      • 2
        2026-03-23
      • 3
        2026-04-22
      • 4
        2026-05-22

Opinie

  • Uczestniczyłam w szkoleniu Terapia poznawczo-behawioralna w leczeniu zaburzeń lękowych. Prowadząca w doskonały sposób połączyła najnowsze badania naukowe z praktycznymi narzędziami do pracy z pacjentem. Duże wrażenie zrobiły na mnie szczegółowe omówienia protokołów terapeutycznych oraz ćwiczenia z modelowania sesji.
    Joanna Tomaszewska, 45 lat
  • Jako studentka psychologii szukałam szkoleń, które pozwolą mi zdobyć wiedzę wykraczającą poza podręczniki akademickie. W DCP dostałam ogrom praktycznej wiedzy, popartej realnymi przykładami z pracy z pacjentem. Prowadzący byli otwarci, cierpliwi i chętnie dzielili się doświadczeniem. Polecam
    Natalia Wićko, 23 lata
  • Byłam na szkoleniu Terapia par w kryzysie – podejście systemowe. Bardzo doceniam to, że prowadzący mówili szczerze o trudnościach, z jakimi sami mierzyli się w pracy, a nie tylko o modelowych przykładach. Dużo wyniosłam z ćwiczeń, szczególnie z pracy nad emocjami obojga partnerów w trakcie sesji. Temat był przedstawiony w sposób przystępny, ale bez upraszczania ważnych kwestii.
    Aleksandra Górska, 32 lata
  • W DCP znalazłam szkolenie idealnie dopasowane do mojej pracy w ośrodku pomocy społecznej. Konkretne procedury, scenariusze interwencji i bardzo życiowe przykłady – tego właśnie szukałam
    Patrycja Szablewska, 27 lat
  • Ogromny plus za praktyczne ćwiczenia i omawianie przypadków z praktyki klinicznej. To nie były suche wykłady – atmosfera była inspirująca, a materiały dydaktyczne przygotowane na najwyższym poziomie
    Tomasz Szendzielarz, 28 lat
  • Brałam udział w szkoleniu Skuteczna komunikacja i rozwiązywanie konfliktów w środowisku szkolnym. Prowadzący pokazali sprawdzone strategie mediacji pomiędzy uczniami, a także sposoby konstruktywnej rozmowy z rodzicami w sytuacjach napięcia. Dużym atutem były ćwiczenia w formie scenek, które pomogły mi przećwiczyć reakcje na trudne zachowania.
    Monika Zielińska, 36 lat

Może cię również zainteresować

  • Zadzwoń do nas

    71 332 36 70
    71 361 60 35
  • Napisz do nas

    szkolenia@dcp.wroclaw.pl

Portal szkoleniowy DCP

Załóż konto w Portalu Uczestnika Szkolenia DCP

Utwórz w 30 sekund darmowe konto i zyskaj wygodny dostęp do wszystkich swoich programów edukacyjnych w jednym miejscu.

Dzięki kontu możesz w prosty i intuicyjny sposób, 24/7:

  • zapisywać się na szkolenia otwarte,
  • zarządzać swoimi danymi (do certyfikatu, wysyłki certyfikatu oraz do faktury).

Zyskujesz także dostęp do:

  • linków dostępowych do szkoleń online,
  • harmonogramu zaplanowanych szkoleń,
  • historii ukończonych kursów i warsztatów,
  • materiałów szkoleniowych i certyfikatów,
  • informacji organizacyjnych (agenda, instrukcje logowania do szkoleń online, dane kontaktowe).

Ta strona wykorzystuje pliki cookies w celu zapewnienia prawidłowego działania serwisu, dostosowania treści do preferencji użytkownika oraz prowadzenia anonimowych statystyk. Możesz zarządzać ustawieniami plików cookies w swojej przeglądarce internetowej. Szczegółowe informacje znajdują się w Polityce prywatności oraz Polityce cookies.